jueves, 1 de octubre de 2009

SARRERA

Lehenengo eta behin ongi etorri guztioi. Hemen daukagu proiektoseko kurtso berria eta dirudienez izugarrizko aldaketa izango dugu gure lanak aurkezterakoan. Ni tipo nahiko analogikoa naiz eta internet baliatzen dituen aukera hauek inoiz izan dira erakargarriak niretzat. Baina badakizue zer esaten duten... renovarse o morir. Azkar moldatu behar naiz. Esan behar dut berrikuntza interesgarria iruditzen zaidala eta aurkezpena hartzen duen garrantzia era batean beharrezkoa dela gure etorkizunera begiratuz, baina garrantzia kentzen ez badie ideia nagusiari eta planoei. Laugarren mailan gaude eta kurtso amaierako proiektuari begiratuz heldutasun bat lortu nahi dut, eta horretarako etxebizitzak ez diren proiektuak egiteko gogo handiak ditut. Amaitzeko esan behar dut oso interesatuta nagoela fatxadetan era nire ustez aurreko kurtsoetan honi buruzko eredu gutxi erakutsi zituzten. Gaur egungo posibilitateak izugarriak dira eta lortutako emaitzak ez dira soilik estetikoak, fatxadak argi naturala kontrola dezake eta eraikinaren eraginkortasun termikoa handitu ahal du, energi kontsumoa murrizteko. Eta nire ustez ekonomia energetikoa etorkizuna da. Eskerrik asko guztioi, ezperientzia berriak lortzea eta kontzeptu berriak ikastea espero dut, eta nozki, ekainean gainditzea merezi badut. gero arte...

No hay comentarios:

Publicar un comentario